Zpráva 23. (20. - 24. 2.)
Vážení rodiče,
ve čtvrtek jsem po dětech poslala přihlášku na letošní školu v přírodě. Prosím, zda byste vyplněné přihlášky poslali po dětech co nejdříve, nejlépe už v pondělí. Děkuji těm, kteří přihlášku donesli již dnes (pátek).
Tento týden jsme pracovali podle týdenního plánu a musím děti pochválit, protože jim práce šla pěkně od ruky a stihli jsme toho hodně. Kromě toho, že při vyučování vše klapalo, poměrně hojně se plnily také dobrovolné úkoly a všichni jsou dokonce tak šikovní, že jsme částečně obměnili zimní/vánoční výzdobu třídy a i na chodbě jsme pracemi dětí zaplnili dvě nástěnky. Už se ladíme do jarní nálady. :-) V dubnu nás totiž čeká opět Velikonoční jarmark.
Do kalendáře akcí jsem přidala plánované akce pro zbytek roku, můžete se na ně mrknout. Ještě chybí preventivní program Bezpečný internet a První pomoc se záchranáři. Termíny těchto akcí jsou v jednání, takže je dodám, jakmile budu vědět přesná data.
Přidávám plán na příští týden, který děti dostanou zkopírovaný v zadání týdenního úkolu.
Týdenní plán 27. 2. – 3. 3. 2017
ČESKÝ JAZYK |
Opakování probrané látky; jazykové hry; shoda přísudku s podmětem – složitější případy; podst. jm. pomnožná; podmět nevyjádřený a několikanásobný UČ s. 76 – 83; čtení o Africe |
MATEMATIKA |
str. 52 - 55 Konstrukce – kolmice, kružnice, rovnoběžky, sítě těles, souřadnice, popis konstrukce NUTNÉ VŠECHNY RÝSOVACÍ POTŘEBY! |
ANGLIČTINA |
Slovíčka z celé lekce 3.; 4. lekce TIME: What´s the time, please?; časové předložky; čas a hodiny |
PŘÍRODOVĚDA |
Ústní zkoušení z probraných soustav; dokončení růst a vývoj; přinést fotku miminka (sebe); příprava na souhrnné opakování kapitoly ČLOVĚK |
VLASTIVĚDA |
Z – opakování všech krajů pomocí slepých map D – opakování předchozí látky AZ-kvíz + str. 30 a 31 v učebnici |
Přeji všem pohodový víkend!
Bára Kocianová